17. november 2012

Tanker om Veras kiste..

..dukkede op i dag, da jeg fandt en lille orange filtblomst i en skuffe..
Det var ikke en hvilken som helst blomst, men en af de blomster der var i overskud fra den junidag for over 2 år siden hvor jeg pyntede Veras kiste med små filtblomster og bandt den lille bitte buket med forglem mig ej og andre små blomster fra vores have på det lille sølv kors på kisten..


Jeg blev ikke ked af det, da jeg fandt den lille filtblomst men fyldt med en glæde, ro og stolthed over at jeg netop den dag, for over 2 år siden, var i stand til at pynte den alt for lille kiste med de fine filtblomster.. Det var så rigtigt midt i alt det forkerte, at Veras kiste skulle være fin på lige akkurat denne måde - så ingen var i tvivl om at den gemte på en dyrbar skat - en lille pige elsket fra hun lå i maven til hun lukkede øjnene for sidste gang og stadig er elsket højt højt op til skyerne...




3 kommentarer:

  1. Endnu en gang bliver jeg så rørt at øjnene svømmer over efter at have læst et indlæg om Vera. Den lille pige har rørt mig dybt og gør det stadig. Dekorationen er virkelig smuk! Godt tænkt og helt rigtigt til sådan en lille pige. Kram til dig!

    SvarSlet
  2. Tak og kram tilbage:-)

    SvarSlet
  3. Anonym12.03.00

    Hvor er den fin pyntet, din smukke Veras kiste. Mine tårer triller endnu engang over jeres store tab.
    Tanker fra Berit (Mattis' mor fra små engle)

    SvarSlet