2. juni 2011

Morgenstund dagen før dagen :(

Var et smut på kirkegården ganske tidligt i morges, i dag d. 2. juni, bare mig, jeg nød at gå og nusse, nippe og rive... solens spæde stråler ramte mig og jeg kunne dufte og mærke at det bliver en varm dag...

Jeg nød at være lige der - I "nærheden" af min lille datter... som i morgen for et år siden trak vejret for sidste gang i mine arme... Åhhh hvor jeg savner hende... Hun skulle være lige her...

Der er så meget der er helt forkert og meget jeg ikke kan.. Men en af de ting jeg kan er at passe Veras lille plet og komme med blomster til Vera:) Det varmer en lille smule i det store rungende sviende savn og tomrummet i mit hjerte...

3 kommentarer:

  1. Det har været en meget smuk dag i dag. Mine tanker har flere gange været hos Vera. Jeg synes det var hårdt at nå dødsdagen det første år. Mange tanker.
    PS: Det er et fantastisk smukt hjerete I har lavet til hende.

    SvarSlet
  2. Anonym23.31.00

    Så megen kærlighed - det rækker helt op til himlen.

    Tanker her fra Vesterbro.

    Ky

    SvarSlet
  3. Anonym22.07.00

    Mange tanker og knuz fra Ludvigs dagplejemor <3

    SvarSlet