8. marts 2011

Glimt fra dagen i går..

Glimt fra d. 7. marts 2011 - dagen hvor Vera ville være blevet 1 år..
Det blev den smukkeste solskinsdag..

Morgenbesøg, bare T og jeg, imens vi stod der kom lyset pludselig - det smukkeste syn - meget rørende...
Drengene pyntede senere med perleplader og flag, vi drak varm kakao, spiste lyserøde muffins med familie, og var bare der sammen, i sorgen og kærligheden, der i solen, på Veras sted, på kirkegården - både med smil og tårer på kinden. 

I den flotteste solnedgang.. tændtes lys...
Himlen var bragende pink og usigelig smuk, denne mandag aften i marts, efter en af de første forårsdage, det kunne jeg ikke lade være med at tænke, at det var der en ganske særlig grund til...

1 kommentar:

  1. Jeg bliver så rørt over dine ord og dine billeder af Veras to skønne brødre der virkelig forstår at hygge om deres lillesøster. Jeg er slet ikke i tvivl om at der var en mening med det smukke solskinsvejr når jeg kigger på regnen i dag. Kram til dig.

    SvarSlet