5. marts 2011

Masser af fodspor...

Da Torben og jeg i går eftermiddags var oppe ved Veras grav, blev vi mødt af det skønneste syn.. Der lå stadig en smule sne og den afslørede mindst 10 forskellige støvleaftryk fra små 3-4 års fødder:) Der havde været besøg...
Og ganske rigtigt, Ludvig havde været med lillegruppen i børnehaven på besøg.. Han havde sagt til en af pædagogerne, noget med at han havde en aftale om at gå derop - og den greb de straks og drog afsted..
Han havde stolt, igen, vist Veras sted frem; englene, stenen han havde været med til at male, tingene i træet osv...


Veras 1/2 års fødselsdag storebrødrene sætter flag hos Vera

For et år siden var jeg højgravid lige nu - og vi ventede spændt på at møde vores lillesøster..
På mandag ville Vera være blevet 1 år - for et år siden havde jeg allerede set denne dag for mig.. (utroligt hvor meget man når at drømme om og tænke i en graviditet)
På mandag er det Vera fødselsdag, men den skal fejres uden hende her - det er hårdt i disse dage - savnet svier og kroppen er tungere end ellers..

1 kommentar:

  1. Hvor det nogen skønne pædagoger der gør sådan noget. Jeg blev helt rørt.

    SvarSlet