12. januar 2011

En særlig gave..


..Fra Hverdagshjems enestående julekalender, er kommet med posten.. Jeg vandt dem her..
De fineste skatte: Det skønneste tørklæde, som nu bor om halsen på mig, i den lækreste kvalitet, en fantastisk kosmetikpung som nu bor i min taske - Begge ting er lavet med den fineste "finish" - De lækreste sager af høj kvalitet... De største anbefalinger fra mig:).. og i kosmetikpungen lå de fineste hjerte øreringe..Tusind tak Camille..
Øreringene bruges lige nu som broche på min cardigan:)
Da jeg (øv) ikke kan tåle at have huller i ørene..
Udover deres unikke skønhed - er jeg vild med navnet Miss Vera, der for mig har en speciel betydning
Disse "Miss Vera" ting har en ganske særlig plads hos mig...

1 kommentar:

  1. Det forstår jeg til fulde. Det er nogen skønne ting.

    SvarSlet