13. januar 2011

Sygehuskuller..

..Åh.. 89 dage på Ouh, Vera var i bedøvelse det meste af tiden.. Vi sad med hende, badede hende, puslede hende.. men der var også uendeligt mange timer hvor vi bare var der...
Sad og kiggede på Vera.. og skrev og.. bare var der... vores datter var fanget lige der midt mellem alle maskinerne..
Nogle gange "sov" Vera uafbrudt (da hun lå i bedøvelse)
Åh.. jeg er ikke i tvivl om at jeg i perioder fik sygehuskuller.. og det at bo på Ouh i så mange dage har også givet mig sygehuskuller på dybere plan..
så dybt at det også indvirker på mit arbejde.. for f.... hvor er det bare hårdt at være sygeplejerske og så skulle gennemgå dette og tilbage igen i sygehusverden..
Den verden der ikke kun er min arbejdsverden, men pludselig "for mig" også Veras verden. Den minder mig om alt det jeg mistede og min sorg... ØV...Hvor er det svært..

2 kommentarer:

  1. Anonym20.47.00

    Veras skæbne rører mig dybt. Det er så smukt og sørgeligt beskrevet. Det er en smuk hjemmeside I har med flotte billeder. Som læser fæler man at man kommer tæt på og man bliver berørt....

    SvarSlet
  2. ...Tak for ordene.. Kh. Mette

    SvarSlet